Facebook սոցիալական կայքը վերջերս շատ փոփոխություններ կատարեց,որոնք շատ բազմազան են:Այս սոցիալական կայքի հաղորդագրությունների վահանակում,կամ,այլ կերպ ասած,չաթում,տառատաեսակները միայն Arial տեսքով են:Բայց երբեմն անհրաժեշտություն է լինում գրել ավելի մեծ կամ ավելի գեղեցիկ տառատեսակներով:Կան շատ հավելումներ,որոնք թույլ են տալիս facebook-ի չաթում գեղեցիկ տառեր կամ գեղեցիկ սմայլիկներ ավելացնել,բայց,որպեսզի հասցեատերը տեսնի ձեր ուղարկած հաղորդագրությունը,պետք է պարտադիր ունենա այն նույն հավելումից,որից տվյալ դեպքում կօգտվեք դուք: Իսկ այս մեթոդը ավելի լավ է աշխատում:Ճիշտ է,դուք չեք կարող ընտրել ձեր ցանկացած տառատեսակի ձևը և գույնը (այսինքն կոդավորւմն ունի միայն մեկ տառային տիպ),բայց այս տառերը կարող եք ուղարկել ցանկացած մարդու առանց որևէ հավելման,վստահ լինելով,որ նա անպայման կտեսնի ձեր ուղարկած հաղորդագրությունը:
Լաս Վեգասում ստորջրյա սարքավորումների ցուցահանդեսում ներկայացվել է գաջեթ, որը հնարավորություն է տալիս ջրասուզորդներին շփվել ջրի տակ։ Այս մասին հաղորդում է Life news-ը: Փոքրիկ սարքավորումն ամրացվում է ջրասուզորդի դիմակին, և խոսքը փոխանցում է 32 հերց հաճախականությամբ մոդուլացված ուլտրաձայնի միջոցով: Ճապոնացի նախագծողներին հաջողվել է լուծել գխավոր խնդիրը. ջրասուզորդի բերանում գտնվում է շնչառական ապարատ, որը խանգարում է պարզ խոսել: Որոշում է կայացվել օգտագործել հատուկ բարձրախոս և խոսքի թվային մշակում: Նորարարությունն աշխատում է մինչև 55 մ խորությամբ ջրում։
Գոյություն ունի մի հետաքրքիր կայք,որը հնարավորություն կտա տեսնել ձեզ որպես զոմբի:Այցելում եք կայքը,բեռնում նկարը,կատարում պահանջվող նշումները և վերջ: Նկարում պետք է լինի միայն մեկ հոգի, Նկարում անձի դեմքը պետք է լինի դիմացից, Նկարի ծավալը չպետք է գերազանցի 1 ՄԲ-ը: Կայքը նաև հնարավարություն է տալիս անվճար ներբեռնել ձեր պատրաստած նկարը gifֆորմատով:
Եթե դուք օգտվում եք Twitter միկրոբլոգի ծառայություններից, ապա, հավանաբար, անհրաժեշտություն կառաջանա փոխելու օգտահաշվի գաղտնաբառը: Այն կարող է «չհասկացվել»` ցանցահենների կողմից կայքը հարձակման ենթարկվելուց հետո: Այս մասին տեղեկացնում է Vesti-ն: Գաղտնագրի զրոյացումը ոչ թե ցանցահենների գործողությունների արդյունքն է, այլ Twitter-ի մասնագետների պաշտպանական ռեակցիան: Նրանք ստիպված էին արագ կերպով ապահովագրվել ու հասնել մեծ թվով օգտահաշիվների անվտանգության մեծացմանը: Սակայն Twitter-ի թիմն արդյունքում սխալ թույլ տվեց:
Գաղտնագիրը փոխելու մասին հաղորդագրությունը տարածվեց նաև նրանց շրջանում, ում արդեն ոչինչ չի սպառնում: Հայտնի չէ՝ քանի օգտահաշիվ է մասնակցել հաղորդագրության տարածմանը:
«Օդնոկլասնիկի» սոցիալական կայքի «սմայլիկներն» անվճար կդառնան: Այս մասին հաղորդում է «Իզվեստիա» թերթը` հղում կատարելով Mail.Ru Group-ի ներկայացուցիչ Իլյա Շիրոկովին:
Սոցիալական ցանցի ղեկավարությունն ընդունել է, որ 2009թ-ին «սմայլիկները» վճարովի դարձնելն անհաջող գաղափար էր, քանի որ նրանցից «Օդնոկլասնիկի»-ն գումարներ չի ստանում:
2012թ-ի սկզբին «Օդնոկլասնիկի» կայքն արդեն փորձել է «սմայլիկներն» անվճար դարձնել, սակայն անհաջող: «Դա բերել է նրան, որ մարդիկ սկսել են «սմայլիկներ» օգտագործել չափազանց մեծ քանակությամբ, ինչը դժվարություններ է առաջացրել համակարգում»,- պատմել է Շիրոկովը: Նա բացատրել է, որ սոցիալական կայքն այժմ պատրաստվում է «սմայլիկների» վճարը չեղյալ հայտարարել: Հայտնվելու է նաև «սմայլիկների» ցուցափեղկ, և փոխվելու է նրանց ընտրելու ինտերֆեյսը:
Աշխարհի խոշորագույն առցանց Wikipedia հանրագիտարանն այժմ գրանցված օգտագործողների համար հոդվածները տեսահոլովակներով լրացնելու հնարավորություն ունի։ Այս մասին տեղեկացրել է Wikipedia-ի մամլո ծառայությունը:
Այս ծրագրի կիրառումը սկսվել էր դեռ 2008 թ., սակայն այն տեխնիկական պատճառներով մի քանի անգամ հետաձգվել էր: Այժմ այդ խնդիրները լուծված են: «Նոր տեսաձայնարկիչը, որի օգնությամբ հանրագիտարանից օգտվողները կարող են դիտել կրթական և գիտահանրամատչելի տեսանյութերը, այժմ հասանելի կլինեն Wikipedia-ում և նրա եղբայր-կայքերում»,- ասվում է մամլո ծառայության հաղորդագրությունում:
Ծրագիրը հովանավորել են բաց TV Kaltura open-source video platform-ը և Google-ը: Այս պահին Wikipedia-ն ներառում է գրեթե 15 հազար տեսահոլովակներ: Ծրագրվում է գրադարանն ընդլայնել հանրագիտարանի օգտագործողների համալրումների, ինչպես նաև YouTube-ում տեղադրված անվճար ուսուց
... Կարդալ ավելին »
YouTube-ում 60 օրում ավելացվում է ավելի շատ տեսանյութ, քան ամերիկյան երեք խոշոր հեռուստաընկերությունները կարող են ստեղծել 60 տարում: Քչերը գիտեն, որ այօրվա ամենամեծ վիդեոհոսթինգն ի սկզբանե եղել է վիդեո-ծանոթությունների կայք: YouTube-ն ստեղծվել է 2005թ. Չադ Հարլիի, Սթիվ Չենի ու Ջեյվիդ Կարիմի կողմից: Այս երեք հիմնադիրներն իրար ճանաչում էին դեռևս PayPal-ից, որտեղ միասին էին աշխատում:
Իսկ ո՞րն է եղել վիդեոհոսթինգում ավելացված առաջին տեսահոլովակը:
Այդ տեսահոլովակը կարող եք դիտել այս հասցեում http://www.youtube.com/watch?v=jNQXAC9IVRw&feature=player_embedded
Տեսահոլովակում YouTube-ի հիմնադիր Ջեյվիդ Կարիմն է: Այն նկարվել է Սան Դիեգոյի կենդանաբանական այգում ու տեղադրվել կայքում 2005 թ. ապրիլի 25-ին: Տեսահոլովակը 6 տարվա ընթացքում դիտվել է 4,344,379 անգամ: Mashable տեխնոբլոգը գ
... Կարդալ ավելին »
Ի՞նչ եք անում դուք, երբ ցանկանում եք թարգմանել որևէ ինտերնետային էջ։ Հավանաբար օգտտվում եք FireFox-ի համար նախատեսված ԱՅՍ և Chrome-ի համար նախատեսված ... Կարդալ ավելին »